miixat

Okii Dokii,,, lite Mix o Pix

Hejdå till...

Hejj!
Idag var jag på cheerleading vi fick visa upp i en större hall...
Nu ska ja till min farmor... Roligt!!!
Kanske skriver ett inlägg där... ska kanske sova... (bara 50% el. kanske 75%...)

Hejjdåå till.....:
Nu är jag faktist arg på den som skriver taskiga saker... så jag tänker inte godkänna de!!!!!!!!!!
Så det är lika bra att sluta...!
Så nu kommer den som skriver taskiga saker att se att det inte funkar!!!
Jag nämner inte vem det är... (är inte 100% såå....... och skulle inte gjort det iallifall!)
Men SÅ SLUTA MED DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oavsätt vem det är.....

IDAG... så kommer det inte att vara nån "veckans kommenterare" utan det är en....

"VECKANS DÅLIGA KOMMENTERARE!!!"

Det är: "ingen"
Det stod ej namn el. nått... såå.. "ingen" Och det är dåligt!!!!!!!!!!!!!
Så se upp med att sluta med det!!!!!!!!!!

Okkk... kanske ska jag ha en bra ocksåå....


DEt är...: NATHALIEnyren
Tackk till dig som har skrivit!!!

2011-02-20 @ 18:27:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0