miixat

Okii Dokii,,, lite Mix o Pix

Idag... smileysar... "picasa"

Helloo<3

Som nii såg igår som jag skrev att det var problem med smileysar till bloggen...
JAG provade det... oo det funkade ... INTE!!!!


Ochh typ.. tvåå till som inte funkade... eller ALLA... fast det funkar påå förhands granskningen men inte sen...

Hhahahaaaa<333 Braaa<3




   Picasa:D

Igår )när jag var lite smååå sjuk) såå hållde jag påå lite påå datan...
dåå såå uppdaterade jag "picasa"
Det är ett jätte bra ställe att redigera bilder oo såå....
Jag håller påå med en nyy bakrund/header till min blogg<3
Fattar ej riktigt hur man gör men ändåå...






Smileysar

Idag

Hejj...
Idag var det kort skoldag... JIPPI´´´
Vii hade idrott ... där spelade vii innebandy,
Det var kul :)
Vii hållde ocksåå på med att typ.. rösta till en "tecknings tävling"...
Idag har ja ejj några träningar heller...

Ajjaa.... HEJJ dåå dåå.....

2011-02-11 @ 13:39:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0