miixat

Okii Dokii,,, lite Mix o Pix

Tisdag<3

LÄS----> Blev ledsen när nån skrev att min dräkt var FUL i förra inlägget!!!!



Hejjj....
Idag var det Tis.
En kompis till mig följde med mig hem efter skolan...
Vi hållde påå med lite allt möjligt. Data ooo såå...

I skolan så hade vi data... förutom det var det en vanlig dag.

Nu håller jag på med att fixa fina kort på "picasa"...
Och såå håller jag på med facebook, och det här (of course)!!!

Har precis ätit pasta och köttferssås!!!
Jag har inga träningar el. såå idag, men är jätte trött ändåå...

Ps. skriv såå ni blir veckans kommenterare!!!

Här kommer en liten bild:
---> vågar nån åka...? Det har jag!

Hejj dååå<3



2011-02-15 @ 18:12:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0