miixat

Okii Dokii,,, lite Mix o Pix

Bilder.. ohoj

 

 

Hejj hejjj!!!

 Idag så ska jag gå och kolla på min brorsas innebandy match... han är -95 och ska spela mot vide. Det ska bli kul att se!!!


Ikväll så ska vi åka till några kompisar... kl 5. Det ska också bli kul...=D
Just nu,, såå har jag precis ätit frukost oo är ganska trött ändåå...


Igår så skulle jag igentligen lägga in bilder, men jag fick inte in dem på datan, så det är därför det stod lite konstigt i förra inlägget...
Igår så gjorde jag om till ett helt nytt tema, hoppas du gillar det<3
Jag tycker det blev ganska snyggt!!!!!

Här kommer lite bilder såå länge...

                                                              Denna bild tycker jag blev jätte fin!!!



= det här var i somras, i Hälsingborg... dettta är "kärnan"

2011-01-22 @ 09:53:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elin(simhoppet)

jag spelar i vide dom äger

2011-01-27 @ 18:07:02
URL: http://lifeisyourdream.blogg.se/
Postat av: Ägaren av miixat

Okkk<333

2011-01-29 @ 13:42:09
URL: http://miixat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0