miixat

Okii Dokii,,, lite Mix o Pix

Kul=D


Jaaa..... idag sååå var det en rolig men ändåå tråkig sskoldag... Vi hade idrott... skridskor... Kul.. men jag var inte mee..ja glömde oo dåå fanns det naturligtvis inga till mii<333

Tråkigt:
* Skolan är alltid tråkig...
* Lektionerna är tråkiga (som vanligt)

Roligt:
♥ Rasterna
♥ Kompisarna

Jaaa... m.m=D

Jag har träning idag--- Trampolin oo cheerleading<3 KUL<3
Först Tramp... sen Cheer... Jaaa som sagt KUL<3 x2

Jag hoppas att det är många som tittar... ja vet flera... men dem har inte gjort nåra kommentarer, Jag skulle bli glad om alla som gick in skrev en kommentar varje gång...<3 Hoppas det.... i nästa inlägg kommer jag med en viktig sak!!!!

Hälsningar "♥"


2011-01-31 @ 15:05:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0