miixat

Okii Dokii,,, lite Mix o Pix

Träning<3

Hejj svejjs,,,,,

Har precis kommit hem från träningen,,, eller inte precis dåå.... men ändå,

Träningen var roligt el. kul som jag alltid säger o senare kuligt,,,, HAAAhahhaaa,,,, Har typ, inget att göra nu--- tråkigt,

Ibland så är livet tråkigt,,, ja det finns ju sådana stunder,  där man har tråkigt menat,,,
Har gjort fint i mitt rum nu. nu... eller det var igår, rättaresagt,



just nu lyssnar ja på Rihanna´s låt S&M... den är bra, liksom Ke$ha med "take it off" tycker du om den???

Ps. har du nån fråga till mig (till nästa inlägg) så skriv det här!!!

Love you<333Mig<3





2011-01-16 @ 16:39:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

SUGER den låten, inte för att vara taskig men... :P

2011-01-17 @ 15:18:57
Postat av: felicia

OKKkk...!

2011-01-17 @ 15:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0