miixat

Okii Dokii,,, lite Mix o Pix

Trist,,,,

Heejjj!!!!!

Idag var det än ganska trist skoldag,,,,, 

 1, när vi hade data såå laggade min dator såå ja kom inte in förren det var 5 min kvar,,,

2, Skolmaten var fisk (fast ändåå ganska god)

3, Vi fick reda på att vi ska ha prov om två veckor.

4, Det är tis, o inte fre.

5, läxorna
Jaaa,,,,,,, lita assååå,,,,,,,

 

Efter skolan såå var ja hos en kompis,  vi hade roligt, sen fick ja skjuts hem! (som tur var),
Jag var tvungen att följa med in i affären.....
Snart så ska ja äta nudlar med kyckling, Mummss,,,,,,,,,mmm,,,,,,
Håller på att chatta på msn såå,,,,,, upptagen ,,, hahahahaaaaa

Imorn så är det ons. = långskoldag trist... fast har inga träningar-- så kommer antagligen vara med kompis....

Sååå tvärtom till bilden=P

 

Hejjdåå!!!!

2011-01-18 @ 18:25:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Alicia

Hejsan :) hahaha vet inte vad jag ska skriva :P <3

2011-01-18 @ 19:05:12
Postat av: Ägaren av : miixat

Heheheheeheeee....<3

2011-01-18 @ 19:17:54
URL: http://miixat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0