miixat

Okii Dokii,,, lite Mix o Pix

Trött!!<333

Hejj hejjj.....

 

 

 


 

 

 

Nu är jag trött efter 3 timmars träning, Kl. 12 började min cheerleading. Och slutede kl.3 .... fast den var ju rolig såklart. Fast nu är man ju trött. 

I morse var jag tvungen att gå upp, för att vi skulle åka in samtidigt som min lillesyrra, (hon har gymnastik) kl. 10...


 

 

Jaaa... så nu är jag hemma iallifall.... jag åt precis upp min semla. Jag gillar inte mandelmassan men det andra... såå jag hållde på att peta bort den ,,, hiiihiiiii. Visst är jag bra??? njaa.... kanske inte....


 

Ska se lite på TV o såå.... kanske ska se en film om det inte finns nåt på TV.... just det "SOLSIDAN" Jaaa,,,!!!

Jag tycker solsidan är ganska bra, igår så var jag hos min farmor och då såg vi hela 2 :DVD hahhahaha!!!


 

I nästa inlägg kanske jag kommer lägga in lite bilder... fast inte nu... elller jooo,,,, nejjj ok nej!!! nästa!!!

Ses!!!<3

2011-01-23 @ 16:07:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0